وب سایت سجاد آوخ

🗣 ما صدای شما هستیم 🤝 باهم برای تغییر و پیشرفت دبیر مطالبه گری شهرستان لاهیجان و سیاهکل سجادآوخ


مطالبه‌گری از سر دلسوزی، نه از سر بغض!

نظر (0)

بسم الله الرحمن الرحیم

 

📢 مطالبه‌گری از سر دلسوزی، نه از سر بغض!

سلام و عرض ادب خدمت مردم شریف شهرستان‌های لاهیجان و سیاهکل 🌹

اینجانب سجاد آوخ، با احترام به تمامی ساکنان زحمتکش این دیار، نکاتی را عرض می‌کنم:

---

### 🔴 مشکلات بعد از جنگ و گرانی‌ها

همه ما شاهدیم که مردم ما بعد از سال‌ها جنگ تحمیلی، با مشکلات اقتصادی سنگینی دست و پنجه نرم کردند:

- گرانی افسارگیخته در مایحتاج زندگی

- کمبود و تورم که زندگی روزمره مردم را سخت کرد

- بیکاری و مشکلات معیشتی به‌ویژه برای قشر جوان

این مشکلات واقعی هستند و انکار کردنشان بی‌فایده است.

---

### 💪 راه‌حل: وحدت، همدلی و ولایت‌پذیری

> وحدت و همدلی، تنها راه عبور از این بحران‌هاست.

- ما باید کنار هم بایستیم

- تفرقه و دلسردی دشمن را خوشحال می‌کند

- باید با صبر و استقامت و زیر سایه رهبری حکیمانه، این دوران سخت را پشت سر بگذاریم

🌟 ولایت‌پذیری یعنی چه؟

ولایت‌پذیری یعنی ما به رهبری عادلانه و دلسوز که خود از متن مردم برخاسته و عمرش را در راه خدمت گذاشته، اعتماد کنیم. یعنی بدانیم که در سخت‌ترین شرایط، این رهبری حکیمانه است که می‌تواند راهگشا باشد.

امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) سال‌هاست که نگهبان این انقلاب و مردم هستند. وقتی ایشان هشدار می‌دهند، وقتی راهنمایی می‌کنند، همه باید گوش کنیم. پشت سر رهبری بودن، یعنی پشت سر ملت خود بودن.

---

### 🤝 قول ما:

مطالبه‌گری ما از سر دلسوزی است، نه تخریب. ما پیگیر مشکلات مردم هستیم اما با روش‌های قانونی و محترمانه.

مردم لاهیجان و سیاهکل مردمی غیورمنش و مقاوم بوده‌اند و هستند. این مردم تاریخ‌سازند و تاریخ‌سازان، زیر بار سختی‌ها خم نمی‌شوند.

---

با تشکر از همراهی شما عزیزان 🙏

دبیر مطالبه گری مردمی شهرستان‌های لاهیجان و سیاهکل



ادامه مطلب
صفحه قبل1صفحه بعد
💬 نظرات کاربران
💬ثبت نام کاربران
💬ورود کاربران